Dla szkół i firm

Pan Wilk i Spółka 2

Ulubieni bohaterowie powracają i tym razem mają towarzystwo. Pan Wilk z przyjaciółmi chcą zdobyć zaufanie i akceptację w swoim nowym zmienionym życiu jako dobrzy obywatele. Ich spokój jednak zostanie przerwany, bo mają do wykonania „ostatnie zadanie”. Zreformowani Złoczyńcy starają się (bardzo, bardzo mocno) być dobrzy, ale zamiast tego zostają porwani przez zespół nowych przestępców, o których nigdy wcześniej nie słyszeli. Mają wykonać naprawdę ostatni napad w swojej karierze.

O psie, który jeździł koleją 2

Po udanej operacji w USA Zuzia wraz ze swoimi rodzicami wraca do Polski. Na czas jej nieobecności Lampo, czyli znany w całym kraju jako PKPies ukochany czworonóg dziewczynki, zostaje oddany pod opiekę dyrektora stacji kolejowej. Uporządkowane życie mężczyzny, który zgodził się przyjąć pod swoje skrzydła owczarka szwajcarskiego, zamienia się w chaos wymieszany z bałaganem. Mimo okazjonalnych psot, Lampo wciąż uwielbia jeździć pociągami. Pewnego dnia nie wraca jednak ze swoich wojaży o spodziewanym czasie, a ślad po nim urywa się i nie pomaga nawet nadajnik GPS przypięty do obroży. Spanikowany dyrektor postanawia przygarnąć ze schroniska psa tej samej rasy co Lampo, aby na jaw nie wyszło zniknięcie podopiecznego. Kiedy Zuzia przyjeżdża w rodzinne strony od razu orientuje się, że obecny na stacji zwierzak to nie jej ukochany pies, a w dodatku to suczka i ma na imię Luna. Wspólnie ze swoim przyjacielem Antkiem i nową kudłatą kompanką udają się w pełną przygód podróż, aby rozwiązać zagadkę zniknięcia Lampo. W ślad za nimi rusza oczywiście spanikowany dyrektor.

Królestwo Siedmiu Mórz

Najlepsi przyjaciele Paluch i Raven służą na statku pod dowództwem Kapitana Szablozębego, Króla Siedmiu Mórz. Ta pełna przygód wyprawa zmienia się, kiedy zła hrabina Grel znienacka atakuje statek i porywa Palucha. Wszystko to jest częścią jej sprytnego planu pokonania kapitana i przejęcia władzy nad ojczyzną piratów. Popsuć szyki zamierzają jej młoda marynarka Raven, kapitan Szablozęby oraz ekscentryczny kucharz, którzy zrobią wszystko aby powstrzymać zło i uratować Palucha. Ta pełna zwrotów akcji wyprawa udowadnia, jak bardzo liczy się przyjaźń, odwaga oraz współpraca.

Szkoła magicznych zwierząt 3

W magicznej szkole wybucha prawdziwy chaos! Gdy lokalny las zostaje zagrożony wycinką, Ida i jej gadający lis Rabbat muszą zjednoczyć szkołę w walce o jego ocalenie. Ale zadanie okazuje się trudniejsze niż myśleli – podczas gdy inni chcą bronić przyrody, Helene marzy o viralowej sławie dzięki hitowej piosence i pokazowi mody znanej influencerki. Do szkoły dołączają też nowe ekscentryczne zwierzęta, wege-krokodyl Rick i humorzasty kot Karajan, których pomysły jeszcze bardziej stawiają wszystko na głowie! Czy magiczna społeczność zdoła się porozumieć, zanim będzie za późno?

Seans filmowy z klasą w CINEMA1

Propozycje oferowane w programie „Kino z klasą” to, oprócz rozrywki, także wymiar edukacyjny i pedagogiczny.

Bogactwo proponowanego repertuaru oraz działań dodatkowych realizowanych przy projekcjach dla szkół i klas może służyć jako urozmaicenie obowiązującego programu edukacyjnego. W programie „Kino z klasą” zarówno uczniowie jak i nauczyciele mogą skorzystać z wielu udogodnień, które oferuje kino CINEMA1.

Dla szkół

Korzyści „Kina z klasą”

  • Organizacja projekcji w grupach już od 10 osób.
  • Niski koszt biletu w ramach wyjścia grupowego.
  • Godziny seansu i wielkość sal dostosowane do potrzeb grupy.
  • Szybka forma zamówień seansu grupowego.
  • Materiały edukacyjne wspierające projekcję.
  • Bezpłatna kawa i herbata dla opiekunów podczas seansu grupowego.
  • Dobry dojazd tramwajami i autobusami z różnych części Gdańska.
  • Dla wygody mniejszych dzieci dysponujemy specjalnymi siedziskami.

 

Kino z Klasą

2 MB pdf

Seanse dla Przedszkola

941 KB pdf

Seanse wakacyjne

890 KB pdf

Dla firm

Kupony dla firm są ciekawą propozycją na gratyfikację pracowników, prezent dla klientów firmy lub pomysłem na wykorzystanie środków z funduszu socjalnego. Można je zrealizować na dowolny seans w dowolnym dniu tygodnia i są ważne przez 6 miesięcy. Kupony są dostępne w formie papierowych lub elektronicznych kodów, które wystarczy pokazać obsłudze kina przy kasie.

 

Firmy

1 MB pdf

System dźwięku przestrzennego Dolby Atmos

Jest to rozwiązanie, w którym każdy głośnik może w tym samym czasie odtworzyć zupełnie inne dźwięki, dzięki czemu projekcja filmu oddziałuje na widza nie tylko obrazem, ale i pełną przestrzennością dźwięku.

Zaskakujący design wnętrz multipleksu

Nowa jakość w wystroju kin pozwala wykreować zupełnie inną atmosferę doświadczania rozrywki w kinach.

6

Klimatyzowanych sal

Nowa jakość w wystroju kin pozwala wykreować zupełnie inną atmosferę doświadczania rozrywki w kinach.

1000

Komfortowych miejsc

Dla wygody widzów sale kinowe wyposażane są w fotele wykonane z materiałów wysokiej jakości. Wygoda siedzenia połączona z funkcjonalnością użytkowania zapewnia wysoki komfort.

  • Sale przystosowane do osób niepełnosprawnych

  • Technika kinowa oparta na cyfrowych projektorach 2D

  • Projekcje 3D w najnowocześniejszej technologii DepthQ